" Virgin Mobile

ACTION REQUIRED!

Our records show that your Home Internet account is past due. We’ve tried to reach you many times to discuss your account, but couldn’t get a hold of you. Unfortunately, we’ve had to temporarily suspend your service.

If you’re the account holder, please give us a call at 1-888-999-2321 as soon as possible so we can reactivate your service.

Once we’ve reactivated your service, you’ll need to turn your friendly modem off, wait 30 seconds, and turn it back on to access the Internet.

UNE ACTION EST REQUISE!

Nos dossiers indiquent que votre compte d’Internet résidentiel est en souffrance. Nous avons essayé plusieurs fois de vous joindre pour discuter de votre compte, mais en vain. Par conséquent, votre service a été temporairement suspendu.

Si vous êtes le titulaire du compte, veuillez nous appeler au 1 888 999-2321 le plus tôt possible pour que nous puissions réactiver votre service.

Une fois que nous aurons réactivé votre service, vous devrez éteindre votre gentil modem, et attendre 30 secondes avant de le rallumer pour pouvoir accéder à Internet.
 
© Virgin Mobile Canada. All rights reserved.